Emami: výrobce antiseptického krému č. 1 v Indii

Emami Limited – výrobce krému BoroPlus – antiseptického krému č. 1 v Indii

BoroPlus India

Příběh dvou přátel

Dva přátelé z dětství, pan Radhyeshyam Agarwal a pan Radhyeshyam Goenka, opustili svá vysoce postavená zaměstnání ve společnosti Birla Group a s velmi malým kapitálem 20 000 rupií založili v Kalkatě společnost Kemco Chemicals, která vyráběla kosmetiku v době, kdy indickému trhu s rychloobrátkovým zbožím stále dominovaly nadnárodní společnosti.

Rozhodli se uskutečnit svůj sen a oslovit indické spotřebitele střední třídy, cílovou skupinu s potenciálem zvýšené spotřeby. Zakladatelé si díky svému smyslu pro spotřebitelský vhled a obchodní vizi uvědomili význam bylinné revoluce v ájurvédě tváří v tvář silné konkurenci nadnárodních společností. Nakonec na počátku 70. let společnost zahájila výrobu kosmetických výrobků pod značkou Emami v malé kanceláři v obchodní čtvrti Burrabazar v Kalkatě pod značkou EMAMI, což je název inspirovaný italským slovem „Amami“, které znamená - „Miluj mě“.

Obchodní filozofie z doby vzniku se dodnes odráží v poslání společnosti:

"Dělat lidi zdravými a krásnými přirozeně".

Dědictví inovací

Na začátku svého dědictví inovací uvedli na trh dovážené francouzské parfémy a inovativní obaly v laminovaných plastových nádobách s mezinárodním standardem japonského polepu etiket s elegantními zlatými okraji a motivy, díky nimž se výrobky staly okamžitým hitem na trhu. Nic podobného nebylo na trhu k dispozici a výrobky byly vnímány jako dovážené. Obrovská odezva spotřebitelů přinesla dobré marže pro maloobchodníky, kteří sami prosazovali výrobky Emami, a pomohli tak přátelům nastoupit cestu k úspěchu. Do roku 1978 se zmizík Emami stal lídrem na trhu s 22% podílem a mastek Emami se stal značkou č. 2 ve své kategorii v Indii.

Přehled

Nejdůležitější investicí společnosti Emami v posledních několika desetiletích bylo získávání znalostí.

Výzkum a vývoj společnosti Emami byl zaměřen nejen na vývoj účinných ájurvédských a přírodních produktů, ale také na snižování nákladů, aby se zlepšila cenová nabídka pro spotřebitele.

Kompetence společnosti v oblasti výzkumu a vývoje byly zachyceny v následujících prioritách:

- Společnost Emami se zavázala zvýšit dostupnost účinných ájurvédských a nejnovějších diferencovaných produktů založených na moderních vědeckých poznatcích pro své spotřebitele.

- Společnost Emami se zavazuje k nákladové efektivitě, čímž poskytuje svým spotřebitelům hodnotu za peníze.

- Společnost Emami se zavazuje institucionalizovat své znalosti a zkušenosti vedoucí k vynikajícím výsledkům výzkumu pro vývoj špičkových produktů.

- Společnost Emami upřednostňuje řízení, dodržování předpisů, systémy a procesy správy dat, čímž posiluje svou pozici lídra v oblasti inovací.

Tým výzkumu a vývoje společnosti Emami se zabývá vývojem řady produktů založených na ájurvédě a špičkových moderních a diferencovaných produktů osobní péče, které uspokojují neuspokojené a nové potřeby spotřebitelů.

Společnost se při navrhování svých výrobků zaměřuje na více pracovních oblastí, jako je složení výrobků, věda o zpracování, technické poznatky spotřebitelů, konkurenční technologické informace, analytický vývoj, parfumerie, zajištění kvality a vývoj obalů.

Špičková výzkumná a vývojová centra společnosti Emami plně vybavená špičkovým sofistikovaným designovým a vývojovým zařízením a přístroji se nacházejí v Bombaji a Kalkatě.